Menu

Birra, e pasur me aminoacide, karbohidrate, minerale dhe vitamina

Disa lloje birre mund të jenë më të mira se të tjerat, por moderimi është çelësi, paralajmërojnë nutricionistët.

Ekspertët më pas shpjegojnë më në detaje se çfarë duhet të kërkoni kur kërkoni birrën më të shëndetshme, shkruan The Healthy.

Birra të lehta

Këto birra kanë më pak kalori dhe më pak alkool se ato të zakonshmet. Kjo është pija alkoolike që dëmton më pak mëlçinë tuaj.

Birra të tharta

Këto birra zakonisht bëhen nga bakteret të cilat prodhojnë acid laktik, kështu që mund të jenë pak të tharta. Këto birra kanë më pak kalori dhe alkool, dhe gjithashtu mund të përmbajnë probiotikë.

Birra organike

Nuk u përdorën kimikate në prodhimin e birrës organike. Kur krahasoni birrat e tjera me ato organike, versioni organik vjen me më pak alkool dhe kalori.

Birrë pa gluten

Për ata që e kanë të vështirë të tolerojnë birrën, por ende shijojnë shijen e saj, birra pa gluten ka bërë një rrugë të gjatë në vitet e fundit. Birra pa gluten do të ishte e dobishme për njerëzit me sëmundje celiace. Ajo gjithashtu ka shije të ndryshme, mund të jetë më e ëmbël ose më pak e gazuar në krahasim me birrën tradicionale.

Birrë pa alkool

Përsëri, nëse ju pëlqen shija e birrës dhe nuk ju pëlqen, jo-alkoolike mund të jetë një opsion tjetër për ju. Këto janë pije si lager ose birra që synojnë të imitojnë shijen e birrës duke minimizuar efektet e konsumimit të birrës standarde. Të gjitha janë përgjithësisht 100 kalori ose më pak. (Th Healthy)

Qendra Alert/Alert.al

Related Posts