Menu

Perime të skuqura vs. të ziera: Rezultatet e papritura të testit të kryer nga Universiteti i Granadës

Skuqja është “demonizuar” nga mjekët dhe nutricionistët, pasi konsiderohet mënyra më e pashëndetshme e gatimit.

Ekspertët rekomandojnë zgjedhjen e pjekjes ose gatimit për të siguruar vlerën maksimale ushqyese të ushqimit dhe për të mbrojtur shëndetin tonë.

Sidoqoftë, një studim i ri i kryer nga studiuesit në Universitetin e Granadës vjen për të përmbysur gjithçka që besonim deri më sot.

 

 

Në studimin, rezultatet e të cilit u botuan në revistën Food Chemistry, studiuesit shikuan profilin ushqyes të perimeve që janë tradicionalisht pjesë e dietës mesdhetare, kur gatuhen në mënyra të ndryshme.

Studiuesit gatuan kubikë me patate, kunguj, domate dhe patëllxhanë në mënyrat e mëposhtme: tiganisje me vaj ulliri ekstra të virgjër, tiganisje në vaj ulliri ekstra të virgjër, zierje në ujë dhe zierje në një përzierje uji dhe vaj ulliri ekstra të virgjër.

Profili ushqyes i perimeve pas çdo metode gatimi u krahasua gjithashtu me profilin ushqyes të perimeve të papërpunuara. Studiuesit matën nivelet e lagështisë, yndyrës dhe nivelet totale në polifenole dhe antioksidantë.

Eksperimenti ka gjetur se vaji i ullirit rrit fenolet vegjetalë, një grup kimikatesh të dobishme që mbrojnë qelizat dhe zvogëlojnë rrezikun e kancerit, diabetit dhe plakjen e parakohshme nga degjenerimi i disa përbërësve të lëkurës.

Meqenëse vaji transferon nxehtësinë tek perimet në një mënyrë të ndryshme sesa uji, është treguar se rrit polifenolet në perime, duke shtuar nivelet e tyre. Përqendrimi i polifenoleve nuk duket se preket nga zierja.

Bazuar në sa më sipër, studiuesit arritën në përfundimin se skuqja në vaj ulliri ekstra të virgjër ose një përzierje vaji ulliri ekstra të virgjër dhe ujë është mënyra ideale për të gatuar perime për të rritur profilin e tyre ushqyes.

Qendra Alert

alert.al/

Postime të ngjashme

LINI NJË KOMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed