Menu

Ecolog International, 20 vite sukses i gjigandit të familjes Destani

E themeluar në vitin 1998 nga sipërmarrësi gjerman, me origjinë nga Tetova, Nazif Destani për të mbështetur misionin paqeruajtës në Ballkan, Ecolog filloi të operojë ndërkombëtarisht në vitin 2002 dhe është bërë një ofrues kryesor i zinxhirit të furnizimit me mision shërbimeve e integruara dhe mbështetëse në shkallë globale.

Ecolog International është ofruesi kryesor i shërbimeve të integruara dhe zgjidhjeve të qëndrueshme. Portofoli i tij i shërbimeve përfshin menaxhimin e zinxhirit të furnizimit, mbështetjen e jetës, ndërtimin dhe inxhinierinë, menaxhimin e objekteve, si dhe shërbimet e kujdesit shëndetësor dhe mjedisor. Për më shumë se dy dekada, Ecolog ka qenë një partner i besuar për shumë qeveri, organizata ndërkombëtare, duke përfshirë OKB-në, OJQ-të dhe kompanitë kryesore tregtare në sektorët e energjisë, naftës, gazit dhe minierave. Qoftë edhe shërbimi i ushqimit në zonëatë përfshirë nga konflikti, një përgjigje urgjente ndaj pandemisë COVID në Evropë, ose një projekt ndërtimi në një shkretëtirë, Ecolog u mundëson klientëve të përqendrohen në operacionet e tyre, duke u kujdesur për nevojat e tyre.

Duke festuar 20-vjetorin e saj këtë vit, Ecolog International ka përfunduar mbi 1000 projekte në mbi 40 vende, madje edhe në disa nga vendet më të largëta ose sfiduese të botës. “Kultura jonë e koorporatës bazohet në të qenit gati kudo, në çdo kohë, me një njoftim shumë të shkurtër”, thotë CEO i kompanisë Andy Vargoczky. “Këto dy dekada sukseset e vazhdueshme kanë të bëjnë me të qenit të patrembur, të përgjegjshëm dhe sigurisht sipërmarrës. Ecolog është i shkathët dhe i shpejtë, gjë që është unike për madhësinë e kompanisë ndërkombëtare që ne jemi”.

Përgjegjshmëria është një nga faktorët kryesorë që nxit rritjen e kompanisë. Aftësia e Ecolog për të evoluar me shpejtësi në përputhje me nevojat aktuale u demonstrua qartë gjatë pandemisë globale. “Përvoja jonë unike dhe e gjerë në ofrimin e zgjidhjeve të reagimit urgjent, menaxhimin e logjistikës së krizave, si dhe misionin e operacionet kritike për jetën ishte thelbësore në ofrimin e një zgjidhjeje të shpejtë, të besueshme dhe efektive për të ndihmuar qeveritë evropiane të luftojnë pandeminë”. thotë z. Vargoczky.

Që nga maji 2020, EcoCare, pjesë e Ecolog, është bërë një nga ofruesit kryesorë të objekteve të testimit dhe vaksinimit në Evropën Perëndimore dhe aktualisht po zgjeron operacionet e saj në Afrikë. Sot, Ecolog po shikon drejt së ardhmes në një botë pas pandemisë. EcoCare po evoluon dhe po përgatit zgjidhje të reja të personalizuara të kujdesit shëndetësor në mbarë botën.

Faktori Njerëzor

Në vitin 2022, Ecolog përcaktoi një Politikë të re të Përgjegjësisë Sociale të Koorporatës që përcakton qartë qëllimin e krijimit të vlerës, jo vetëm për stafin dhe klientët e saj, por edhe nxitjen e zhvillimit social-ekonomik të komuniteteve lokale në fushat e operimit dhe minimizimin e çdo ndikimi në mjedis. Kjo do të arrihet nga punonjësit e saj të përkushtuar, etika solide e biznesit, risitë dhe vlerat e qëndrueshme të shërbimit.

Si një grup global, Ecolog punëson 10,000 njerëz të kombësive të ndryshme dhe Z. Vargoczky pohon se, menaxhimi i një fuqie punëtore kaq të larmishme nuk është një sfidë, por një përvojë pasuruese. “Ne jemi në gjendje të mobilizojmë me një ritëm të shpejtë nëpër mjedise dhe gjeografi komplekse. Si një organizatë e bazuar në projekte, ne trajtojmë shumëllojshmërinë e fuqisë sonë punëtore me tri rryma rekrutimi. Së pari, ne kemi një grup të përhershëm profesionistësh që ofrojnë shërbimet kryesore logjistike dhe detyrat strategjike tregtare, operacionale dhe administrative në thelb të biznesit tonë”.

Ai shpjegon se kompania ka zbatuar një program rotacioni në të gjitha zyrat e saj ndërkombëtare, duke u dhënë mundësi anëtarëve të ekipit të saj për të fituar aftësi të reja dhe për të kuptuar më mirë diversitetin kulturor, duke u mundësuar kështu që të ofrojnë një nivel edhe më të lartë të ndërfaqes me klientët. “Pastaj kemi profesionistë që janë në gatishmëri, pasi kanë punuar për Ecolog në të kaluarën. Ne i marrim kolegët ose nga komunitetet lokale ose i shpërndajmë nga baza e tyre. Jemi krenarë që zhvillojmë një fuqi punëtore që përfundimisht përfiton komunitetet lokale dhe më pas mbështet rritjen ekonomike të vendit”, thotë ai, duke shtuar se, “në varësi të kërkesave të projektit, Ecolog mund të mobilizojë gjithashtu një fuqi të madhe punëtore nga gjeografi të shumta, rryma e tretë e rekrutimit. “Shumë nga kolegët tanë kanë qenë me ne që nga fillimi, gjë që është një testament për udhëheqjen dhe menaxhimin e kompanisë. Megjithatë, si kompani, ne mbetemi të përulur. Kontributi i jashtëzakonshëm i njerëzve tanë, të cilët ofrojnë shërbime të jashtëzakonshme për të përmbushur kërkesën e madhe për shërbimet tona, ka qenë një faktor jetik në arritjet tona”, theksoi Vargoczky.

E ardhme e qëndrueshme

Vargoczky thotë se, kompania është gjithmonë në kërkim për të përmirësuar ofertën e saj të shërbimeve në mënyrë që të përmbushë nevojat në ndryshim të klientëve të saj. Por më e rëndësishmja, kompania po bën një ndryshim të madh drejt qëndrueshmërisë, duke zbatuar teknologji të reja dhe zgjidhje të zgjuara për të reduktuar konsumin e mbeturinave dhe energjisë.

Andy Vargoczky, CEO i Ecolog International

Ecolog tani po plotëson biznesin e saj kryesor me zgjidhjet e energjisë së rinovueshme duke prezantuar ofertat, Uji si Shërbim dhe Energjia si Shërbim. “Në vitin 2020, ne bashkëpunuam me Desolenator, një kompani e teknologjisë së shkripëzimit diellor me bazë në Holandë, në mënyrë që të zgjerojmë dhe të ofrojmë një zgjidhje që ndryshon lojën, që shfrytëzon dy burimet më të bollshme në botë, diellin dhe ujin e detit dhe të pastrojë edhe llojet më të vështira të uji, pa pasur nevojë për filtra, kimikate apo lëndë djegëse fosile ndotëse”, thekson CEO i Ecolog.

Ai shpjegon se, kompania ka investuar në teknologjinë e rinovueshme që konverton, me emetim zero, ujin e kripur në ujë të pijshëm të shkallës spitalore, nëpërmjet teknologjisë së paneleve diellore, pa pasur nevojë të përdorë njësi të konsumit të rëndë të energjisë. Kjo teknologji është përdorur në zonat me mungesë uji, veçanërisht në Lindjen e Mesme dhe Afrikë. Në mënyrë të ngjashme, Ecolog po shikon teknologjitë për të shfrytëzuar energjinë diellore. “Një shtyllë e dytë kryesore e strategjisë sonë fokusohet në diversifikimin inorganik me shërbime të reja, zgjidhje, mundësi partneriteti dhe teknologji revolucionare që i ngjiten në Ecolog të së ardhmes. Ne po zgjerohemi gjithashtu në tregje të tjera dhe të spikatura si Amerika e Veriut dhe pjesë të Evropës, ku kemi një histori të dëshmuar në ofertat tona të shërbimeve”, shton Vargoczky.  Në përfundim, ai pohon se në shumë fronte, njëzet vitet e fundit kanë qenë emocionuese dhe shpërblyese. “Përshpejtimi i teknologjisë dhe inovacioneve na mundësojnë të gjejmë mënyra më të zgjuara dhe më të qëndrueshme për të ofruar shërbimet tona, thotë ai, duke shtuar se, “jam edhe më i emocionuar për të ardhmen tonë dhe ku jemi”.

Burimi: www.businessfocusmagazine.com

Related Posts