Menu

Ecolog International: Logjistika e krizës dhe bërja e të pamundurës e mundshme

Gjigandi botëror “Ecolog International” ofron shërbime dhe zgjidhje të integruara në një gamë të gjerë mjedisesh, duke përfshirë disa nga vendet më të largëta dhe sfiduese në botë.

Në kohë krize, të tilla si fatkeqësitë natyrore ose pandemitë, logjistika mund të bëhet një sfidë e madhe. Dorëzimi në kohë i mallrave thelbësore, furnizimeve mjekësore dhe burimeve të tjera mund të nënkuptojë ndryshimin midis jetës dhe vdekjes për të prekurit. Me më shumë se dy dekada përvojë, Ecolog ofron shërbime dhe zgjidhje të integruara në një gamë të gjerë mjedisesh, duke përfshirë disa nga vendet më të largëta dhe sfiduese në botë.

Siç shpjegon Seid Jusufi, Kryeshefi i Zinxhirit të Furnizimit të Ecolog, ky parim për të bërë të pamundurën të mundshme është në ADN-në e organizatës. “Mbi 20 vjet ne kemi treguar se jemi specialistët e kërkuar kur bëhet fjalë për ofrimin e zgjidhjeve urgjente të reagimit dhe menaxhimin e logjistikës së krizës”, thotë ai.

Në qendër të kësaj është ajo që Jusufi e përshkruan si një shërbim B2E, ose ‘biznes në urgjencë’. “Është diçka që është e re dhe ne jemi krenarë për të”, komenton ai. “Me krenari po themi se jemi gati kudo dhe në çdo kohë. Ne vazhdojmë të punojmë me qeveritë dhe me organizatat ndërkombëtare humanitare, por edhe me kompanitë komerciale të njohura botërore të naftës dhe gazit, ku i mbështesim që të mund të kryejnë operacionet e tyre”.

Përvojë në menaxhimin e logjistikës së krizave

Përvoja, planifikimi dhe proaktiviteti i Ecolog në këto vende të vështira e bëjnë atë një specialist të vërtetë në menaxhimin e logjistikës së krizave. Në një kohë trazirash në rritje, kjo përvojë e madhe është jetike. “Fatkeqësisht kemi parë shumë kriza kohët e fundit, me pandeminë, me tërmetet, me luftërat”, komenton Jusufi. Një shembull i tillë është tërmeti shkatërrues në Turqi në shkurt 2023. “Me ekipin tim ishim në terren ditën e dytë që ndodhi tërmeti”, thotë Jusufi. “Ne kemi punuar më parë në Turqi dhe kemi një rrjet partnerësh të besuar atje. E kuptuam që situata ishte kritike dhe kërkonin ndihmën tonë, kështu që u futëm menjëherë”. Ecolog ishte në terren shpejt pas lajmeve për tërmetin në Turqi këtë vit. Duke parë shkatërrimin e shkaktuar nga tërmeti dhe problemet që kishin banorët vendas, Ecolog iu drejtua Programit Botëror të Ushqimit, së bashku me qeveritë dhe OJQ-të për të përshkruar se si mund të mbështeste krizën.

“Pas dy javësh filluam dërgesat”, shton Jusufi, duke theksuar se, “së bashku me mbështetjen e NATO-s, ndërtuam një kamp për të zhvendosurit nga tërmeti dhe siguruam se ishte gati për t’i pritur. Si rezultat, ata kishin akses në gjërat thelbësore si ushqim dhe ujë, lavanderi, tualete dhe dushe për të plotësuar nevojat e tyre themelore.”

Mbështetja e banorëve të Ukrainës

Shpërthimi i pushtimit rus të Ukrainës krijoi një krizë humanitare që kërkonte një përgjigje të shpejtë dhe efektive nga organizatat e ndihmës dhe qeveritë në mbarë botën. Siç përshkruan Jusufi, Ecolog ishte gati për të ofruar ndihmë në fazat e hershme të konfliktit. “Në momentin që dëgjuam për të, ne mobilizuam zinxhirin tonë të furnizimit dhe ekipet e operacionit të prokurimit në Poloni për të punuar së bashku me disa OJQ.”

Ecolog operon me dy depo në Kiev, Ukrainë dhe Katowice, Poloni, duke dërguar 600 kamionë me produkte ushqimore dhe joushqimore në Ukrainë çdo muaj. Në javën e dytë të luftës, Ecolog kishte 150 dërgesa javore ushqimore në Lviv nga Polonia, së bashku me një magazinë moderne në Poloni për të qenë në gjendje të shpërndante dhe paketonte furnizimet. Sot, Ecolog ka një depo në Kiev dhe vazhdon të paketojë dhe dërgojë pako ushqimore për ata që janë në terren.

Dështimi nuk është një opsion

Siç shpjegon Jusufi, kur bëhet fjalë për menaxhimin e krizës dështimi nuk është opsion. “Ne kemi kryer me sukses më shumë se 1200 projekte pa dështim”, thotë ai. “Dështimi nuk është një opsion, ky është mentaliteti që kanë të gjithë në Ecolog. Kur diçka duhet të bëhet, të gjithë marrin një qasje praktike”. Kjo qasje ndaj logjistikës së krizës lidhet me parimet thelbësore të Ecolog.

“Nuk ka të bëjë vetëm me anën e biznesit”, shton Jusufi. “Është mentaliteti popull për njerëzit – ne duam t’i ndihmojmë njerëzit dhe qeveritë të dalin nga këto situata dhe të paktën t’ua lehtësojmë dhimbjen, vuajtjet dhe gjendjen e tyre. Nuk është se ne mund të bëjmë shumë, por të paktën mund të sigurohemi që ata të kenë gjërat thelbësore, që të kenë motivimin për të shkuar në ditën tjetër”.

Burimi: https://supplychaindigital.com/articles/ecolog-crisis-logistics-and-making-the-impossible-possible

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed