Menu

Kanalet e fëmijëve në Youtube dhe reklamimi i ushqimeve

Platformat online shihen si një tokë pushtuese për prodhuesit e ushqimit të padëshiruar sepse reklamimi në kanalet dixhitale arrin menjëherë audiencë jashtëzakonisht të madhe dhe e bën këtë pa ndërprerje. Për këtë arsye, kompanitë po përdorin gjithnjë e më shumë rrjetet sociale për fushatat e tyre. Ajo që është me të vërtetë serioze është se ata e bëjnë këtë në kanale që synojnë shprehimisht fëmijët, pavarësisht faktit se pothuajse të gjitha kompanitë kanë nënshkruar angazhime formale për të mos ushtruar asnjë presion komercial mbi shtresat më të rrezikuara të popullsisë, siç janë ata nën 13 vjeç. Studimi nga ekspertët e Qendrës Ruud për Politikat Ushqimore dhe Shëndetin në Universitetin e Konektikatit, sapo botuar në Obeziteti Pediatrik konfirmon këtë prirje dhe përshkruan një skenar qartësisht përkeqësues.

 

Në hulumtim, autorët analizuan 13 kanale në YouTube, të cilat përbëjnë rreth gjysmën e atyre që synojnë veçanërisht fëmijët amerikanë dhe që nga qershori 2020 kishin arritur në më shumë se 155 miliardë shikime. Prandaj, studiuesit verifikuan përmbajtjen e 400 videove të postuara në internet në 2019 dhe 2020, e barabartë me rreth një të tretën e totalit, duke diferencuar dy grupet e të dhënave sepse në janar 2020 YouTube miratoi një politikë që synon mbrojtjen e fëmijëve e cila ndalon reklamimin e drejtpërdrejtë të ushqimit dhe pijeve, madje duke shfaqur një baner që përcakton kanalin si ‘për fëmijët’ nën 13 vjeç. 

Rezultati tregoi një skenar të pritshëm, por shqetësues. 38% e videove në YouTube tregojnë markat e ushqimeve dhe pijeve, ose restorantet, që shfaqen mesatarisht katër herë për video. Produktet më të përfaqësuara janë ëmbëlsirat (të pranishme në 42% të rasteve në të cilat shfaqet një produkt i markës), të ndjekur nga ushqimet e ëmbla dhe të shijshme, pijet me sheqer ose akulloret (32%). I pamëshirshëm, pra, krahasimi me produkte të shëndetshme si lëngjet e frutave pa sheqer, ujë apo qumësht është i pranishëm vetëm në 9% të rasteve. Por, ajo që na bën të kuptojmë qëndrimin e prodhuesve është krahasimi mes viteve 2019 dhe 2020. Duke marrë parasysh çfarëdo ushqimi apo pije, markat, studiuesit treguan se numri i sponsorizimeve nuk ka ndryshuar që nga futja e ligjit të ndalimit. Në të vërtetë, prania e ëmbëlsirave është rritur, duke shkuar nga 36 në 47%. (IlFattoAlimentare)

Qendra Alert/Alert.al

Related Posts