Barilla hyn në tregun e akullores, falë një marrëveshjeje të nënshkruar ditët e fundit me Algida (grupi Unilever). Duke filluar nga janari 2022, marrëveshja do të jetë funksionale dhe të dy kompanitë synojnë të fillojnë referenca të reja çdo vit. Iniciativa vjen vetëm disa muaj pas lanshimit të pesë akullorave të reja nga konkurrenti Ferrero. Marrëveshja me Algida do të sigurojë një prani më të qëndrueshme për markat në sektorin e biskotave dhe ushqimeve Barilla edhe gjatë sezonit të verës. Sa i përket Algidës, ky partneritet do t’i lejojë prodhuesit të akullores të zgjerojë ofertën e tij me referenca të frymëzuara nga disa prej produkteve më të njohura Barilla në vendin tonë.
Nga ana tjetër është e qartë se do të ketë të bëjë me konsumin e brendshëm, blerjen në shitësit me pakicë dhe atë të konsumit jashtë shtëpisë. Për Barilla, kjo është një mundësi e rëndësishme për të mbikëqyrur kanalin e bareve dhe institucioneve publike në një mënyrë më të qëndrueshme, në të cilën Algida mburret me një përvojë shumë të gjatë. Në fakt, aleanca nuk parashikon vetëm nisjen në treg të akulloreve të reja me markat e grupit Emilian, por edhe shpërndarjen në ‘larg shtëpisë’ të ushqimeve të ëmbla dhe të shijshme. (IlFattoAlimentare)
Qendra Alert/Alert.al
LINI NJË KOMENT