Menu

Çfarë duhet të hamë për festa?

Një grup ekspertësh kanë analizuar tendencat e konsumit të ushqimit. Megjithatë, ishte e rëndësishme (veçanërisht për prodhuesit dhe tregtarët) sepse përveç marrjes parasysh të zakoneve tashmë të konsoliduara, siç është vëmendja në rritje ndaj shëndetit dhe qëndrueshmërisë së ushqimit, parashikimet morën parasysh edhe faktorët kontingjent si konflikti në Ukrainë, vështirësitë e furnizimit të disa lëndëve të para dhe rritja e përgjithshme e çmimeve. Ky element i fundit po shtyn segmente gjithnjë e më të mëdha të konsumatorëve që të heqin dorë nga blerjet e panevojshme dhe ‘luksoze’, madje edhe në sektorin e ushqimit, ndërkohë që lojtarët e tjerë në zinxhirin e furnizimit janë të detyruar të rimendojnë biznesin dhe ofertën e tyre.

Ndër tendencat ushqimore të trashëguara nga e kaluara e afërt (dhe nga pandemia) që do të konsolidohen në vitin 2023 është kërkimi i gjerë dhe i ndërgjegjshëm për një mënyrë jetese të aftë për të ruajtur shëndetin dhe mjedisin, duke përfshirë zgjedhjet ushqimore më të shëndetshme dhe më të afta për të reduktuar ndikimin e prodhimit të ushqimit për ndryshimin e klimës. Prandaj interesi në rritje i konsumatorëve për produktet organike (tani pjesë e përhershme e shpërndarjes në shkallë të gjerë dhe ndoshta e destinuar për të monopolizuar ofertën) dhe vëmendja më e madhe ndaj etiketave, por mbi të gjitha pjesëmarrja gjithnjë e më e gjerë në dietat me bazë bimore dhe reduktuese. Këto janë zgjedhje të bazuara në ushqime alternative ndaj atyre me origjinë shtazore me gjurmë të ulët karboni sepse ato përftohen me metoda më të qëndrueshme. Një sektor produktiv në vitin 2023 duhet të arrijë vlerën e 12 miliardë dollarëve.

Predikimi për shpërndarjen e ushqimit (rritur me 70% në krahasim me epokën para Covid-it) është konfirmuar se në 2023 do të zëvendësojë gjithnjë e më shumë plastikën në të gjithë sektorët e industrisë ushqimore. Viti 2023 do të jetë një vit sfidues në frontin e ushqimit , në të cilin të gjithë protagonistët e zinxhirit ushqimor, industrisë ushqimore dhe verërave, madje edhe kërkimet e ushqimit dhe teknologjisë bujqësore do të duhet të përshtaten dhe interpretojnë gjithnjë e më shumë konsumatorë heterogjenë dhe ndonjëherë kundërshtues. (IlFattoAlimentare)

Qendra Alert/Alert.al

Postime të ngjashme

LINI NJË KOMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed