Në ditët para festave të Krishtlindjeve ka dhjetëra iniciativa dhe ngjarje që flasim për panettone. Çdo ditë zhvillohen takime, tryeza të rrumbullakëta, gara çmimesh, gara pastiçerësh që prezantojnë panetone të formave dhe llojeve të ndryshme, të cilat do të shpërblehen për kreativitetin dhe imagjinatën e tyre. Në shumicën e rasteve këto janë interpretime të zhvilluara nga pastiçeri i cili shpik diçka për të përmirësuar, zbukuruar, për ta bërë ëmbëlsirën më të pasur dhe më tërheqëse. Gjëja e vështirë për t’u kuptuar është se përse ekziston kjo garë për të “përmirësuar” një produkt ëmbëlsirash, i cili për shkak të metodave të përpunimit, sasisë dhe cilësisë së përbërësve nuk ka nevojë për ndihmë për të merituar vendin e parë mes ëmbëlsirave të Krishtlindjeve.
Ndryshimet në recetën tradicionale janë gjithnjë e më të shumta dhe se në një farë mënyre arrijnë të zhvlerësojnë produktin origjinal. Gjithçka filloi vite më parë kur kompanitë e mëdha të ëmbëlsirave ekspozuan panetone pa fruta të ëmbëlsuara dhe rrush të thatë në raftet e supermarketeve dhe më pas shtuan glazurat e pamundura në sipërfaqe dhe mbushën brumin me kremra të çuditshëm. Tashmë ka me dhjetëra variacione, ai me shampanjë, ai me glazurë me fruta ekzotike. Këtë vit panetone me glace marron propozuar nga një rrjet i madh supermarketesh në Italinë e Veriut. I marrë nga dëshira e fortë për të inovuar, dikush madje mendoi të bënte panetone duke zëvendësuar përbërësin kryesor (miellin). Në këtë rast, për fat të mirë, pas vitit të parë kompania i dha një emër tjetër tortës së Krishtlindjes. Duke qenë se disiplina e prodhimit lë ndoshta shumë hapësirë për imagjinatën e pastiçerëve, ekziston rreziku që imazhi i panettonit të vjetër të përgatitur me miell, vezë, gjalpë, fruta të ëmbëlsuara dhe rrush të thatë të jetë pak i turbullt. Ajo që vihet re për panetonen është çmimi. Markat e mëdha (Maina, Motta, Bauli, Paluani) mund të blihen në rrjetet e supermarketeve me një çmim që varion nga 5 deri në 6 €/kg, nga ato më të mëdhatë kanë tendencë të ofrojnë shpesh një markë në ofertë në 3-4 €/kg. Më pas janë panettonet e përgatitura nga disa kompani të mëdha si Maina, Paluani, Motta, por të paketuara me markën e rrjeteve të supermarketeve që kushtojnë pak më pak. Ata që preferojnë panetonin e të njëjtave marka pa enë klasike prej kartoni, por të paketuar me letër argjendi dhe fjongo, duhet të shpenzojnë nga 7 deri në 8 €/kg. Nëse blerja bëhet në një pastiçeri, atëherë listat e çmimeve arrijnë lehtësisht 20 € për të mos përmendur ato të përpunuara nga ndonjë pastiçer, ku kostoja dyfishohet më tej. (IlFattoAlimenatre)
Qendra Alert/Alert.al
LEAVE A COMMENT