Sa herë që dikush ka kohë të shfletojë në gazeta gjen të pakten deri në vitin 2014, dëshmi të veprimeve lobuese, përpjekje për të ndikuar tek studiuesit, drejtuesit e opinionit ose gazetarët nga kompania Coca-Cola. Gjithçka bëhet vetëm për të fshehur lidhjet mes obezitetit dhe konsumimit të pijeve me sheqer dhe për të zhvendosur vëmendjen e tyre. Në krye të këtij operacioni të së vërtetës është Revista Mjekësore Britanike, e cila në vitin 2015 filloi të botonte raporte korrespondence dhe dokumente sekrete që demonstronin aktivitetin e përhapur të këtij lloji.
U publikua raporti i analizës së gati 37,000 faqeve të postës elektronike dhe dokumenteve të tjera që zv.drejtori i kompanisë Atlanta shkëmbeu me organizatorët e dy botimeve të Kongresit Ndërkombëtar mbi Aktivitetin Fizik dhe Shëndetin Publik (ICPAPH), mbajtur në Sidnei në vitin 2012 dhe Rio de Janeiro në vitin 2014. Studimi, i cili u botua në International Journal of Environmental Research and Public Health nga studiuesit që i përkisnin shoqatës së konsumatorit në SHBA identifikoi disa tema të përsëritura dhe në kundërshtim të plotë me atë që deklaron Coca-Cola në rregulloret e saj etike.
Për shembull, kompania loboi për të drejtuar çështjet që do të trajtoheshin në takime, u përpoq të diskreditonte përfaqësuesit e shoqatave të konsumatorëve dhe propozoi të përfshijë njerëz të besueshëm në organet drejtuese në mënyrë që të shpërqendrojë interesin nga hulumtimi mbi marrëdhëniet midis pijeve. Sheqeri dhe obeziteti. Në të dy botimet e kongresit, përpjekja ishte e suksesshme, të paktën në lidhje me zgjedhjen e temave që do të trajtoheshin.
Përfaqësuesit e ICPAPH, të intervistuar nga BMJ mohuan çdo ndikim nga Coca-Cola dhe theksuan se kompania nuk është në bordin e drejtorëve ose organeve të tjera vendimmarrëse. Në çdo rast, që nga viti 2017 ICPAH deklaroi se ka miratuar një politikë në përputhje me Konventën dhe ka ndaluar çdo mbështetje financiare nga kompanitë që madje shesin indirekt ushqime ose produkte të tjera jo të shëndetshme. (IlFattoAlimentare)
Qendra Alert/Alert.al
LINI NJË KOMENT