Menu

Dieta kundër tensionit të lartë të gjakut: ‘Jo vajit të palmës dhe kripës’

E ashtuquajtura dieta DASH, e cila i referohet Përpjekjeve Dietike për të Ndaluar Hipertensionin, është zhvilluar nga Instituti Amerikan i Shëndetit, si një mundësi për të jetuar sa më gjatë dhe në mënyrë të shëndetshme. Kjo dietë rekomandon ngrënien e shumë perimeve, frutave, drithërave, produkteve të bulmetit me pak yndyrë, peshkut, mishin e pulës, fasulet, arrat dhe vajërat vegjetalë. Ajo rekomandon kufizimin e ushqimeve me shumë yndyrë të tilla si mishi i procesuar, produktet e bulmetit me shumë yndyrë, dhe vajrat nga bimë tropikale të tilla si vaji i arrës së kokosit si dhe vaji i palmës. Gjithashtu dieta rekomandon edhe kufizimin e pijeve dhe ushqimeve të ëmbëlsuara. Po ashtu dieta rekomandon që maksimumi i kripës të jetë në vetëm 2.3 gramë në ditë.

Përfitimet kryesore të kësaj diete

Kërkimet kanë treguar që dieta DASH ofron një sërë qasjesh ushqimore për të parandaluar dhe për të trajtuar tensionin e lartë të gjakut (hipertensionin), i cili është një nga faktorët kryesorë që ndikon në sëmundjet e zemrës dhe te infarkti.

Testimet e kësaj diete kanë treguar që reduktimi i kripës deri në 1.5 gramë në ditë, mund të sjellë përfitime të shumta për uljen e tensionit të lartë të gjakut edhe më shumë sesa standarti i përshkruar më sipër. Me rezultatet shkencore të provuara të kësaj diete, dhe të qenurit në sintoni me rekomandimet e sotme në Europë, strategjia e balancuar e saj mund të adoptohet për një dietë dhe stil jete më të shëndetshëm.

Ushqimet e rekomanduara

Për të ndihmuar njerëzit që të ndjekin këtë dietë, DASH siguron një numër vaktesh gjatë ditës, dhe ka si qëlim që energjia e marrë të mos kalojë 2000 kalori në ditë. Dieta është fleksibël, përderisa ajo mund ti adaptohet njerëzve të ndryshme dhe kërkesave të ndryshme të tyre.

Burimi: EUFIC

alert.al 

Postime të ngjashme

LINI NJË KOMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed