Menu

Edukimi lidhur me etiketat e produkteve të qumështit mund të përmirësojë perceptimin e konsumatorit

Shkencëtarët nga Shteti i Karolinës së Veriut sugjerojnë që një kuptim më i thellë i termave të parë në etiketat e produkteve ushqimore do të krijojë një perceptim më pozitiv të produkteve të konsumit.

Disa konsumatorë mund të kenë më pak besim në proceset ushqimore që nuk i kuptojnë. Ushqimet me bazë shtazore si produktet e qumështit mund t’i nënshtrohen një kontrolli më të pa informuar, për shkak të perceptimit të konsumatorëve për rrezik më të lartë.

Kjo sipas një studimi të ri që shfaqet në Journal of Dairy Science, në të cilin shkencëtarët nga Universiteti Shtetëror i Karolinës së Veriut zhvilluan intervista me mbi 1200 konsumatorë. Njohuritë e tyre dhe qëndrimet ndaj termave të përpunimit të qumështit, që shfaqen në etiketat e produkteve, u hetuan.

Vetëm rreth një e treta e të anketuarve raportuan se ata gjithmonë ose shpesh lexojnë etiketat para se të blejnë produkte qumështi. Kjo pasqyrohet nga fakti që vetëm 24 përqind e të anketuarve ishin të njohur me qumësht mikro të filtruar, dhe asnjë prej të anketuarve nuk mund të kujtonte se e kishin parë termin në etiketat e produkteve të qumështit. Përkundër kësaj, 20 përqind e të anketuarve shprehën një pikëpamje negative ndaj saj.

“Të dhënat tona të sondazhit përputhen me punën e mëparshme që sugjeron që shumica e konsumatorëve të produkteve të qumështit e gjejnë qumështin dhe djathin të shëndetshëm dhe natyral”, tha autorja përkatëse MaryAnne Drake, PhD, Universiteti Shtetëror i Karolinës së Veriut, Raleigh.

Ekipi hulumtues beson se ofrimi i edukimit në lidhje me termat e përpunimit mund të përmirësojë kuptimin dhe perceptimin e konsumatorit për etiketat e produkteve. Para se të lexonin një përkufizim të ultrafiltrimit dhe mikrofiltrimit, 83 përqind e të anketuarve ishin të panjohur me termat. Pas leximit të përkufizimit, 97%  treguan mirëkuptim. Në përgjithësi, shumica e pjesëmarrësve e shikuan qumështin ultra të filtruar dhe mikrofiltruar pozitivisht, dhe kishin më shumë të ngjarë të blinin këto produkte.

“Përshkruesit e lidhur me përpunimin në deklaratat e përbërësve ka të ngjarë të neglizhohen, veçanërisht në etiketat e produkteve me të cilat konsumatorët tashmë ndihen të njohur. Sidoqoftë, konsumatorët mund të shprehin kujdes kur vihen në dijeni të kushteve të panjohura të përpunimit” tha Drake.

Në përgjithësi, studimi sugjeron që edukimi i konsumatorëve në terma të lidhur me përpunimin në një mënyrë më të thjeshtë mund të rrisë perceptimin pozitiv, që do të thotë se arsimi mbi ambalazhin duhet të vazhdojë të studiohet  më tej.

Marrë nga newfoodmagazine.com

Qendra Alert – Alert.al 

Related Posts