Qeveria franceze ka nisur një iniciativë me anë të një aplikacioni në telefon, në të cilën çdo 18 vjeçar në vend, mund të blejë shërbime apo produkte kulturore, të tilla si libra apo muzikë, bileta për ekspozita apo për performanca artistike të ndryshme. Por në vend që të zgjidhnin veprat më të mëdha artistike, shumë prej tyre kanë zgjedhur produkte të masmedias që i dëshironin dhe i pëlqenin edhe më përpara.
Instikti më i madh i të rinjve nuk ishte që të blinin veprat e Prustit apo që të rreshtoheshin për të parë Molierin.
Deri tani, librat përfaqësojnë 75% të blerjeve të bëra me anë të aplikacionit, që kur ai u aktivizua gjatë muajit maj të këtij viti, dhe shumica prej tyre janë libra komikë.
Adoleshentët mund të blejnë produkte fizike nga libraritë, dyqanet muzikore ose instrumente të muzikës. Mund të marrin bileta për shfaqje, teatro, koncerte ose ekspozita të ndryshme në muze. Gjtihashtu ato mund të regjistrohen për kërcim, pikturë apo klasa vizatimi.
Në fjalimin e inagurimit të këtij projekti, presidenti Emmanuel Macron, i cili e kishte premtuar këtë iniciativë gjatë fushatës së tij, tha që Franca do të korrte një fitore të paharrueshme sepse të rinjtë nuk do të thonin më që ‘kjo vepër arti nuk është për mua, ky film nuk është për mua’.
Ndërkohë që kritikët argumentojnë që t’iu japësh para 825 000 adoleshentëve dhe ti lësh afër qendrës më të afërt tregtare është një humbje naive e lekëve të taksapaguesve francezë.
Marrë me shkurtime nga: New York Times
alert.al
LINI NJË KOMENT