Menu

Si shndërrohen konsumatorët në “viktima” të blerjeve online

Gjithnjë e më shumë është rritur tendenca e blerjeve online. Bazuar në të dhënat kërkimore, sondazhi përcaktoi shtatë profile të ndryshme të blerjeve. Ka konsumatorë mendjemprehtë, njerëz praktikë që nuk u pëlqejnë shumë blerjet e tepërta dhe kujdesen për kursimet dhe blejnë mbi të gjitha në dyqane me zbritje, disa të tjerë që konsultohen me Webfaqe dhe fletushka në kërkim të ofertës më të mire. Sondazhi nuk ka të bëjë vetëm me sektorin e ushqimit dhe regjistroi një prani të madhe të “viktimave” të modës, të vëmendshme ndaj tendencave të fundit dhe blerësve të detyrueshëm, të cilët blejnë për t’u ndier mirë.

“Të dhënat e këtij lloji mund të përdoren për të zhvilluar strategji efektive për të angazhuar lloje të ndryshme të konsumatorëve”- shpjegon sociologu Domenico Secondulfo, kreu i Observatorit për konsumin shtëpiak të Departamentit të Shkencave Humane të Universitetit të Veronës. Secondulfo nga ana e tij identifikoi tre tendenca që u zhvilluan gjatë pandemisë, por që duket se janë të destinuara të mbeten në forma më pak ekstreme. Midis këtyre, vërtetohet zakoni i blerjes në internet, i raportuar edhe nga Tiendeo. “Blerjet dixhitale në sektorin e ushqimit janë në rritje, ku pati rezistencë më të madhe, të fituar nga lehtësia e marrjes së ushqimeve në shtëpi”-vëren Secondulfo.

“Shpesh këto receta ndahen, shkëmbehen midis miqve dhe fqinjëve, me efekte pozitive në nivelin e marrëdhënieve” – shpjegon sociologu.  Nëse bllokimi nga pandemia ka sjellë diçka pozitive, kjo lidhet edhe me prodhimin vendas duke rritur vëmendjen ndaj cilësisë së asaj që konsumoni.

Shitësit me pakicë të mëdhenj dhe të vegjël kanë siguruar një dixhitalizim shumë më të shpejtë dhe më konsistent sesa mund të imagjinohet – nënvizon Molins. Thjesht mendoni për të gjitha kompanitë e vogla që gjatë muajve të fundit janë rizbuluar me shërbimet e shpërndarjes në shtëpi, madje edhe me ndihmën e thjeshtë të whatsapp, dhe që pak nga pak kanë zbatuar sisteme të porosive në internet e ndoshta edhe fushata reklamuese në rrjetet sociale. (IlFattoAlimentare)

Qendra Alert/Alert.al

Postime të ngjashme

LINI NJË KOMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed