Menu

Makineritë e shitjes së ushqimit të universiteteve spanjolle: Ushqimi ‘i keq’ triumfon

Çfarë ofrojnë makinat e shitjes së ushqimit gjithnjë e më të njohura? Dhe si pozicionohen lloje të ndryshme të ushqimit dhe pijeve? Cilat janë produktet më të promovuara dhe me çfarë çmimi? Studiuesit e Universitetit të Vendit Bask zhvilluan një sondazh nisur nga prania e një numri të lartë të makinerive të shitjes së ushqimit në Spanjë, e cila ka një për çdo 80 banorë, krahasuar me një mesatare evropiane prej 1 në 180. Sipas studimit, njerëzit hanë pak a shumë në mënyrë adekuate edhe në bazë të asaj që u ofrohet në lagjen ku ata jetojnë ose punojnë. Për këtë arsye, ndërhyrja në shpërndarjen automatike, sipas shumë ekspertëve, është një nga qasjet që duhet eksploruar dhe mundësisht të miratohet për të kundërshtuar pasojat e ushqyerjes së dobët, siç është pesha e tepërt. Sidoqoftë, për të ndërhyrë, së pari duhet të keni një ide të qartë të situatës.

Në rastin konkret, siç ilustrohet në Kërkimin Mjedisor dhe Shëndetin Publik u ekzaminuan mbi 200 shpërndarës të ushqimeve, të vendosur në 3 kampuse universitare, të cilat përmbanin një total prej më pak se 4,000 ushqime dhe pije. Duke ndjekur kriteret e treguara nga Instituti Spanjoll për Sigurinë e Ushqimit dhe ato të Departamentit të Shëndetit në Britani, autorët e sondazhit analizuan atë që u ofrua dhe treguan se grupi më i përfaqësuar ishte ai i ëmbëlsirave, me 23.4% të totalit, i ndjekur me kafe (20.3%) dhe ushqime të kripura (11.7%).

Sidoqoftë, të dhënat që pengojnë janë të tjera: 48.6% e produkteve ranë në kategorinë e ushqimeve dhe pijeve me një profil të ulët ushqyes dhe 73.8% në atë të produkteve ultra të përpunuara. Për më tepër, ushqimet dhe pijet më të shëndetshme u zbuluan se ishin gjithnjë e më të shtrenjta se ato më të këqijat dhe sikur të mos ishin të mjaftueshme, u vendosën poshtë, anash, pothuajse gjithmonë në pozicione të vështira për t’u parë, për t’u mos promovuar. Për më tepër, reklamat kishin të bënin kryesisht me produktet më të varfra dhe më të lira. Prandaj, situata e krijuar nuk është aspak pozitive. Një ndryshim që duhet të zbatohet, sipas autorëve është edhe fakti se makineritë janë të vendosura brenda universiteteve, domethënë studentët mund të tërhiqen veçanërisht nga çmimi, në vend të cilësisë dhe kjo mund të çojë tek konsumi i produkteve me cilësi të keqe. (IlFattoAlimentare)

Qendra Alert/Alert.al

Postime të ngjashme

LINI NJË KOMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed