Menu

Reklamimi, shtysë ndaj të rinjve për të blerë ushqime të pashëndetshme

Reklamimi i ushqimeve të padëshiruara, veçanërisht i pijeve me sheqer, ushqimeve me shumë kalori dhe ëmbëlsirave është gjithnjë e më i pranishëm në media dhe platforma sociale. Kjo pasi ndikon tek përdoruesit, të cilët shpesh bëhen blerës. Ndër ata që po përjetojnë sukses më të madh është Twitch, një platformë e transmetimit të drejtpërdrejtë me kanale mbi tema të tilla si muzika, arti, sporti, ushqimi, por mbi të gjitha videolojërat, të cilat në tre muajt e parë të 2021 kishin 6 miliardë orë përmbajtje të shikuara, pra një rritje prej 97% krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2020. 

Twitch lejon krijimin e komuniteteve dhe ndërveprimin midis përdoruesve dhe vlerësohet veçanërisht për sektorin me të cilin filloi biznesin e tij: videolojërat. Gjithashtu për shkak të këtyre karakteristikave, ajo është bërë veçanërisht tërheqëse për reklama, e cila muajt e fundit është rritur dukshëm dhe sot ndalon së konkurruari, duke i detyruar lojtarët ta ndjekin atë. Për këtë arsye, studiuesit në Universitetin Penn State dhe Kolegjin Dartmouth donin të kuptonin më mirë se çfarë ndikimi kishte.

Autorët i përdorën ato në një mostër prej rreth 570 përdorues të Twitch të rekrutuar në Reddit dhe të konsideruar të ndjeshëm ndaj thirrjeve të marketingut, një e katërta e tyre nën moshën 18 vjeç, 90% meshkuj. Studiuesit ishin në gjendje të përshkruanin profilet e njerëzve më të rrezikuar, bazuar në përgjigjet e dhëna. Në fakt, ka një pjesë të lojtarëve (15%) që pranojnë se kanë zhvilluar një dëshirë për disa nga produktet e reklamuara dhe një përqindje modeste, por jo e parëndësishme (8%) që pretendojnë se i kanë blerë ato. Individët më të cenueshëm identifikohen mjaft lehtë: Janë ata që u përgjigjen pozitivisht frazave të tilla si “Dua ushqim ose pije kur shoh të tjerët që po i konsumojnë “ose” dua të ha kur dikush flet për ushqimin “ose” vërej logot / shenjat e restorantit “. Në fakt, këto janë përgjigje që tregojnë një përfshirje dhe për rrjedhojë një vëmendje të veçantë ndaj ushqimit dhe pijeve dhe një ndikim të madh.

Për më tepër, autorët theksojnë se kompanitë, vetëm në Shtetet e Bashkuara shpenzojnë 100 miliardë dollarë për reklama çdo vit, kjo ndodh sepse kjo funksionon. Edhe për të rriturit që e konsiderojnë veten mjaftueshëm të strukturuar për të qenë imunë. Në realitet, askush nuk është plotësisht imun ndaj reklamave, edhe nëse disa janë më të prekshëm se të tjerët.

Të dhënat e marra rikthejnë në qendër të debatit mundësinë e vendosjes së kufizimeve në këto forma të reja reklamimi, të cilat po zëvendësojnë ato klasike, veçanërisht duke menduar për ata që janë më të ndjeshëm dhe gjithashtu rrezikojnë më shumë nga obeziteti dhe sëmundje të tjera të lidhura ndaj konsumit të tepruar. (IlFattoAlimentare)

Qendra Alert/Alert.al

Postime të ngjashme

LINI NJË KOMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed