Menu

Ujë mineral kundër ujit të rubinetit. Si e nxisin reklamat konsumin tonë?

Reklamat e ujit në shishe, shpesh ofrojnë mesazhe pa përmbajtje reale. Përballë një produkti me dallime midis një marke dhe një tjetër që, në 90% të rasteve janë të parëndësishme, krijuesit janë në gjendje të ndërtojnë fushata dhe mesazhe duke nxjerrë në pah veçoritë dhe nuancat me vlerë zero. Në këtë mënyrë, janë shpikur nevojat jo-ekzistuese, konceptet banale (si pirja e shumë ujë ndihmon për të pastruar trupin dhe nxit hidratimin), kombinime të guximshme janë bërë (shishe dhe imazhe të grave me një linjë të përsosur), njerëzit janë mashtruar me mitin e ujit të lehtë (e cila nuk është treguar nga ndonjë nutricionist në dietë normale). Përjashtimi i vetëm ka të bëjë me versionet minerale të pasura me kripëra, të cilat në fakt kryejnë një funksion fiziologjik, por karakterizojnë shumë pak marka.

Për ta kuptuar këtë thjesht bëjmë një test të thjeshtë. Mjafton të mbushim një gotë nga rubineti i zyrës sonë dhe ta vëmë pranë një duzine gotash të mbushura me ujë të blerë në supermarket, me një përmbajtje të ngjashme kripe minerale. I njëjti test mund të bëhet edhe duke e mbushur gotën me ujë të karbonit të shpërndarë nga ‘shtëpitë me ujë’ dhe duke e vendosur krah për krah me gota që përmbajnë ujë të karbonit në shishe, gjithmonë me një përmbajtje të ngjashme kripe minerale. Rezultati është i dukshëm i këtij testi, megjithatë nuk është i mjaftueshëm për të bindur shumicën e italianëve që, çdo vit blejnë 13 miliardë litra ujë në shishe, që korrespondon me një pjesë vjetore për frymë prej 216 litrash (të dhënat e vitit 2020). Edhe nëse në vitin e fillimit të pandemisë tregu i ujit në shishe regjistroi një rënie krahasuar me 223 litra për kokë në vitin 2019, volumi i blerjeve mbetet rekord, një rekord i pabesueshëm, i cili ende na vë në mesin e pozitave më të larta në renditjen botërore të konsumatorëve.

Në Itali ka mbi 200 marka, të cilat dallohen mes tyre për një grusht kripërash minerale dhe të paktën 2 mijë lloje të ujit të rubinetit, për të cilat aplikohet e njëjta gjë. Të dallosh ato që janë në shishe me ato të rubintetit është e mundur, pasi uji me prani të tepruar klori del nga rubineti. Megjithatë, në shumicën dërrmuese të rasteve, nëse trajtohet siç duhet, uji i rubinetit është i mirë. Pra, çfarë shpik reklamimi mineral për të bindur italianët që të blejnë qindra shishe çdo vit?

Sigurisht që nuk thotë se shishja ka një kosto shumë më të lartë se çmimi i ujit që përmban dhe se ndikimi mjedisor që lidhet me shishet dhe shpërndarjen në supermarkete është i lartë. Mesazhi reklamues mund të kufizohet në përqëndrimin në një tregim fantastik, duke thënë se është një ujë kampionësh, i pirë nga futbollistë të mëdhenj apo nga aktorë të shkëlqyer. (IlFattoAlimentare)

Qendra Alert/\Alert.al

Postime të ngjashme

LINI NJË KOMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed