Pavarësisht deklaratave të kompanive ushqimore, të cilat janë të prirura të bashkëpunojnë me autoritetet shëndetësore dhe të vëmendshme ndaj shëndetit të fëmijëve, analiza e asaj që gjendet në treg tregon një realitet tjetër, ku mbetet problem abuzimi me sheqerin në produktet e bebeve. Të paktën për sa i përket Britanisë së Madhe, në fakt që nga heqja e gjirit, kompanitë që shesin ushqime për fëmijë ofrojnë produkte të pasura me sheqer. E gjithë kjo ndodh përkundër faktit se rreziqet që rrjedhin nga konsumimi i tepërt i këtij ushqyesi, si mbipesha dhe kariesi, janë tashmë të njohura dhe pavarësisht udhëzimeve pediatrike, duke filluar nga ato të OBSH-së, dekurajojnë fuqimisht dhënien e sheqernave fëmijëve nën 2 vjeç. Hetimi i ri i “Action on Sugar”, një fondacion që lufton kundër abuzimit me sheqerin në Britani ka publikuar rezultatet e analizës së 73 ushqimeve të ëmbla për fëmijët e moshës gjashtë muajsh e lart, të cilat janë të rënda. Kategoria përfshin biskota, pure dhe lëngje frutash, snacks, bare, drithëra me oriz të fryrë e kështu me radhë, shumë pak prej të cilave duket se respektojnë këshillat e pediatërve dhe dietologëve.
Vetëm gjashtë produkte (8%) ishin në fakt me përmbajtje të ulët sheqeri, ndërsa 27, 37% e totalit, ishin të pasura me sheqer dhe 40 (baraz me 55%) ishin të mesëm.Ka edhe shumë paqartësi në etiketa, sepse shumica e tyre raportojnë efekte të dobishme, si prania e vitaminave, duke shpërqendruar kështu vëmendjen nga çështja e sheqernave.Për më tepër, duhet të merret parasysh se, për të marrë një shije të ëmbël, 99% e produkteve të ekzaminuara përdorin produkte të tjera nga saharoza dhe shumica e kompanive përdorin lëng frutash të koncentruar, të klasifikuar si sheqer i lirë.Kompanitë janë të vetëdijshme se nëse një fëmijë nën moshën 2 vjeç mësohet të hajë ushqime dhe pije shumë të ëmbla, ai do të kërkojë më shumë shijen e ëmbël edhe në në vijim.
Nuk shkon keq, pra, edhe për ofertat komerciale: në zinxhirët e konsideruar nga hulumtimi, ndër të cilët dallohen markat e njohura si Tesco, Ëaitrose dhe Sainsbury, këto produkte shpesh bëhen objekt ofertash të dizajnuara dhe joshin konsumatorët të blejnë më shumë se ç’duhet (mbi 20% më shumë). Shqetësues, sipas autorëve, është edhe fakti që foshnjat dhe fëmijët deri në dy vjeç janë përjashtuar nga rregullat e reja kundër ofertave të ulëta që do të hyjnë në fuqi në vitin 2022. (IlFattoAlimentare)
Qendra Alert/Alert.al
LINI NJË KOMENT