Menu

Nutri-Score për vajin e ullirit, e mirëpranuar dhe e kuptuar nga konsumatorët

“Ka një ndikim negativ në imazhin e produkteve tipike të dietës mesdhetare dhe traditës italiane”. Kjo është një nga kritikat kryesore të ngritura nga kundërshtuesit e etiketës Nutri-Score. Ndër produktet e përmendura më shpesh nga ata që mbështesin dallohen shumë specialitete vendase dhe në veçanti, vaji i ullirit dhe Parmigiano Reggiano. Kohët e fundit, me rastin e G20, Luigi Scordamaglia, drejtor menaxhues i Filiera Italia u kthye për të theksuar rrezikun që përsosmëritë tona ushqimore mund të funksiononin me aplikimin e të ashtuquajturës etiketë “semafor”, duke cituar pikërisht këto specialitete.

Një studim i fundit, i mbështetur nga grante publike nga Instituti Francez i Kancerit dhe Universiteti Sorbonne Paris Nord, duket se tregon të kundërtën. Ky është një eksperiment i kryer mbi 486 konsumatorë spanjollë mbi perceptimin e vajit të ullirit. Rezultatet, të publikuara në mes të shtatorit në revistën shkencore ndërkombëtare Foods, tregojnë se në krahasim me tetë yndyrna të ndryshme të shtuara, me etiketë relative të semaforit, vaji i ullirit me Nutri-Score C, mbetet ai që perceptohet si më i mirë nga një pikëpamja ushqyese. Duke hyrë në detaje, duhet të theksohet se pothuajse 80% e pjesëmarrësve deklaruan se Nutri-Score ishte i dobishëm për njohjen e dallimeve në cilësinë ushqyese midis yndyrave të paraqitura në studim (shtatë vajra vegjetale dhe një gjalpë). 89.1% e identifikuan vajin e ullirit si yndyrën me cilësinë më të mirë ushqyese (4.1% treguan vajin e rrushit, i cili gjithmonë ka shkronjën “C” dhe më pak se 3% treguan yndyrnat e tjera, me Nutri-Score D ose E.

Hulumtimi gjithashtu tregon se ky etiketim kontribuuon në përcaktimin e zgjedhjeve të blerjes. Në fakt, kur u pyetën se cilën yndyrë të shtuar do të blinin më shpesh, 86.2% e pjesëmarrësve zgjodhën vaj ulliri. Për më tepër, pasi kujtuan se midis yndyrave të shtuara, vlerësimi Nutri-Score për vajin e ullirit ishte nota më e mirë, shumica e pjesëmarrësve deklaruan se do të vazhdonin të konsumonin vaj ulliri si më parë (71.4 %). Së fundi, pothuajse 78% e pjesëmarrësve konsideruan se Nutri-Score duhet të shfaqet në vaj ulliri si në produktet e tjera. Si përfundim, rezultatet e studimit sugjerojnë se, veçanërisht për vajin e ullirit, shfaqja e kësaj etikete ishte e mirëpranuar dhe kuptuar nga shumica e pjesëmarrësve.(IlFattoAlimentare)

Qendra Alert/Alert.al

Postime të ngjashme

LINI NJË KOMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed