Menu

Ushqimet e ngrira, më të shëndetshme për organizmin

Gjatë dimrit, na mungojnë ushqimet e freskëta nga tregu, veçanërisht frutat me kokrra dhe perimet jeshile. Shpesh dëgjojmë se ushqimet e ngrira nuk janë aq të shëndetshme sa kur janë të freskëta, domethënë vitamina dhe minerale gjatë ngrirjes.

Këtu janë disa ushqime që mund t’i ruani në frigorifer dhe më vonë t’i përdorni për të përgatitur një vakt të shëndetshëm dhe të shijshëm.

Frutat me kokrra dhe bananet

Ju mund t’i mbani frutat në frigorifer për t’i përdorur ato edhe jashtë sezonit, por mund t’i përdorni si shtesa për smoothie, për të bërë akullore ose krepa. Nëse dëshironi të bëni një shtesë, mjafton të gatuani fruta dhe të shtoni pak lëng limoni në to.

Bizelja

Duke shtuar vetëm gjysmë filxhani bizele, ju do të pasuroni ndjeshëm vaktin tuaj me fibra dhe proteina. Mund të përdorni bizele në pothuajse çdo vakt që përgatitet shpejt, sepse përgatitet shpejt dhe nuk do t’ju marrë shumë kohë.

Frutat arrore

Janë të pasura me yndyra të shëndetshme, vitamina, minerale, proteina dhe fibra. Frutat arrore mund t’i mbani në frigorifer deri në dy vjet dhe ato do të jenë ende të mira. Nga ana tjetër, ato mund të qëndrojnë në temperaturën e dhomës vetëm për disa muaj.

Spinaqi

Spinaqi është plot me antioksidantë, është i mirë për shëndetin e syve dhe është një nga burimet kryesore të kalciumit, magnezit dhe hekurit. Përveç kësaj, spinaqi inkurajon zhvillimin e baktereve të mira të zorrëve. Mund të vendosni spinaq në një qese dhe ta ngrini, dhe më pas mund ta shtoni në një smoothie, omletë ose salcë makaronash. (Telegrafi)

Qendra Alert/Alert.al

Postime të ngjashme

LINI NJË KOMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed