Komisioni Evropian dhe CPC-Network (rrjeti evropian i autoriteteve të konsumatorit) njoftuan nisjen e një dialogu me WhatsApp, kompania Facebook/Meta ka afat deri në mars për të dhënë sqarime në lidhje me praktikat e saj që dyshohet se janë në shkelje të konsumatorit, pët rregullat e mbrojtjes. Kjo vjen pas një ankese që BEUC dhe tetë nga organizatat e saj anëtare i paraqitën Komisionit Evropian dhe Rrjetit CPC në korrik 2021.
BEUC mirëpret vendimin e Komisionit Evropian dhe rrjetit CPC për të hetuar praktikat e WhatsApp. Për disa muaj, mijëra përdorues të WhatsApp në të gjithë Evropën u shtynë në mënyrë të padrejtë për të pranuar kushtet e reja të shërbimit të WhatsApp dhe një politikë të ndryshuar të privatësisë, me frikën e humbjes së aksesit në shërbim (ose në disa prej funksioneve të tij) nëse nuk pranonin. Megjithatë, ndryshimet e politikave ishin të paqarta për përdoruesit dhe mund t’i ekspozonin ata ndaj pasojave të mëdha në lidhje me mbrojtjen e privatësisë së tyre dhe përdorimin e të dhënave të tyre nga palët e treta.
Zëvendësdrejtoresha e përgjithshme e BEUC Ursula Pachl tha: “WhatsApp bombardoi përdoruesit për muaj me radhë me mesazhe të vazhdueshme. Për më tepër, konsumatorët nuk e dinin se çfarë po shtyheshin të pranonin. WhatsApp ka qenë qëllimisht i paqartë në lidhje me këtë, duke krijuar terrenin për përpunim të gjerë të të dhënave pa pëlqimin e vlefshëm nga konsumatorët. Ne mirëpresim vendimin e CPC-Network për të hetuar WhatsApp. Ne presim që WhatsApp të sqarojë dhe të ndryshojë politikat e saj në respekt të plotë të të drejtave të konsumatorëve, përfshirë për ata konsumatorë që ranë dakord me kushtet e reja për shkak të praktikave të padrejta të kompanisë.”
Burimi: BEUC.EU
Qendra Alert/Alert.al
LINI NJË KOMENT