Menu

Pranvera Rrapushi: Si ta dallojë konsumatori nëse një faqe online është formale apo jo

E ftuar në emisionin “Alert” në News24 nga Granit Sokolaj, Pranvera Rrapushi sipërmarrëse, eksperte e tregtisë online ka folur për zhvillimin e faqeve online, rritjen e informalitetit dhe nevojën e ndërgjegjësimit si të bizneseve edhe të konsumatorëve.

“Kjo fushë po zhvillohet akoma më tej dhe përdoruesit e internetit nëse në vitin 2000 kanë qenë shumë pak 0.1%, sot janë rritur dhe ka sjellë zhvillimin e faqeve online. Pandemia e Covid-19 e mundësoi këtë industri që të zhvillohej jo vetëm për bizneset online por edhe individët. Me zhvillimin e tyre u rrit pakënaqësia dhe informaliteti, është në dëm, jo vetëm ndaj bizneseve që janë të licencuara për ushtrimin e këtij aktiviteti, por edhe për individë që nuk iu ofrohet siguri, si ndërrim mase apo kthimin e parave. Masat që janë ndërmarrë ditët e fundit, pati një lëvizje nga qeveria, në ndërgjegjësimin jo vetëm të bizneseve por edhe të kërkesës së konsumatorëve. Por, kjo fushatë duhet të vazhdojë, duke qenë se është një fushë në zhvillim përballemi me mungesën e eksperiencës konsumatore. Nëse do kishim eksperiencë konsumatore, individi para se të blinte online do identifikonte nëse faqja është formale po jo. Formale është në rastet kur ka web zyrtar, adresë fizike, rimburësim klienti. Nëse përballemi me faqe informale, aty lexon nuk ka mundësi kthimi apo ndërrimi produkti. Duhen fushata sensibilizuese dhe bashkëpunim për të ruajtur konkurrencën e drejtë dhe bashkëpunimin me furnitorët dhe me postën dhe kontratat që janë kundrejt tyre. Ka masivisht produkte kur blen por nuk punojnë, ndërkohë që produkti mund të kërkojë suport teknik, raste kur konsumatori ka kompani që shet produkt dhe nuk ofron suport teknik”-tha Pranvera Rrapushi.

Emisioni Alert

Qendra Alert/Alert.al

Related Posts