Rreziku nga importi i mishit ka qenë një alarm i ngritur për autoritetet. Tonelat e mëdha të produktit shtazor sot tregotohen ende të paetiketuara, ose me etiketa që mashtrojnë dhe çorientojnë konsumatorin. Produktet e mishit të importit, veçanërisht ato të pulës, kryesisht nga Brazili. Një nga problemet më të mëdha që rrezikojnë konsumatorin, janë produktet e mishit të importit, veçanërisht ato të pulës, që tregotohen ende sot të paetiketuara, ose me etiketa që mashtrojnë dhe çorientojnë konsumatorin. Thuajse në të gjitha marketet, të mëdha e të vogla në vendin tonë, gjenden produkte pule importi, kryesisht nga Brazili, shiten sot me një reklamë abusive “mish i freskët”.
Madje duke thënë edhe emra kompanish shqiptare, si KMY, Kazazi dhe disa kompanive të tjera, të cilat nuk kanë as stabilimente të rritjes së shpendëve për mish. Ndërkohë, konsumatori nuk merr aspak informacion se cila është origjina e këtyre produkteve, afatet e përforimit, kushtet e përdorimit, freskia apo lagështia e tyre. Autoriteti Kombëtar i Ushqimit dhe inspektorët e tij rrinë duarkryq para këtij fenonemeni, edhe pse ky shqetësim është ngritur dhe herë të tjera nga Emisioni ALERT. Këto dhe shumë të vërteta të tjera, ndiqini sonte në News 24, ora 20:00.
Qendra ALERT / Alert.al
LEAVE A COMMENT