Menu

Konsumatori dhe siguria ushqimore, mësoni 7 llojet e mashtrimeve që i bëhen produkteve

Përballë konsumatorit ekzistojnë disa lloje të mashtrimeve që i bëhen produkteve ushqimore. Këto hile mund të shfaqen të vetme ose në një kombinim sa i përket dëmtimit të cilësisë së ushqimit. Nga Këshilli Europian vijnë disa lloje mashtrimesh të cilat janl në dëm drejtpërdrejt të konsumatorit. Fillimisht kemi:

1)Hollimin – përzierja e një përbërësi të lëngshëm me vlerë të lartë me një lëng me vlerë më të ulët.
2) Zëvendësimi – zëvendësimi i një përbërësi, ose një pjese të produktit, me vlerë të lartë me një përbërës tjetër, ose një pjesë të produktit me vlerë më të ulët.
3)Fshehja – fshehja e cilësisë së ulët i ingredenieve ushqimore ose i produkteve.                                              4)Keq etiketimi – vendosja e pretendimeve të rreme në paketim për përfitime ekonomike.                      5)Përmirësim i pa aprovuar – shtimi i materialeve të panjohura dhe të padeklaruara në produktet ushqimore për të përmirësuar cilësitë e cilësisë.
6)Falsifikimi – kopjimi i emrit të markës, konceptit të paketimit, recetës, metodës së përpunimit, etj.
7)Prodhimi / vjedhja / devijimi i tregut gri – shitja e produktit të tepërt të raportuar. Sipas shkencëtarëve, këto ushqime janë burimet më të zakonshme të mashtrimit të ushqimit: vaj ulliri, qumësht, mjaltë, shafran, lëng portokalli, lëng molle, verë rrushi, ekstrakt vanilje dhe peshk. Organizata të ndryshme ndërkombëtare po punojnë në zhvillimin e metodave të besueshme për analizën e ushqimit dhe përcaktimin e mashtrimeve.

Marrë nga: ec.europa.eu

Qendra Alert /Alert.al

Related Posts