Menu

“Gazetarëve në informimin e drejtë të konsumatorëve”, workshop nga Qendra ALERT me bashkëpunimit mes mediave, institucioneve dhe organizatave të biznesit

Roli i gazetarëve në informimin e drejtë të konsumatorëve dhe parandalimin e përhapjes së panikut gjatë raportimit të krizave. Rëndësia e bashkëpunimit mes gazetarëve, institucioneve dhe organizatave të biznesit. Kështu titullohej worshopi i organizuar më 12 dhjetor 2023, i organizuar nga Qendra ALERT në kuadër të prjjektot “Alert për mbrojtjen e konsumatorit”, në kuadër të #Sustainmedia, i bashkëfinancuar nga Bashkimi Evropian dhe Qeveria Gjermane, i zbatuar nga GIZ, DW Akademie dhe Internews.

Aktiviteti kishte në fokus trajnimin e më shumë se 15 gazetarëve me të drejtat e konsumatorit, për rolin e medias dhe reporterëve, trajtimin e rasteve të krizave, si dhe domosdoshmërinë e bashkëpunimit me organizatat e biznesit dhe të drejtat e konsumatorëve.

Në këtë aktivitet morën pjesë përfaqësues të Komisionit për Mbrojtjen e Konsumatorit në Ministrinë e Financave dhe Ekonomisë, Inspektoriati Shtetëror i Mbikqyrjes së Tregjeve, Autoriteti Kombëtar i Ushqimit, Autoriteti Kombëtar i Veterinarisë dhe Mbrojtjes së Bimëve, Shoqata “Industria e Përpunimit të Qumështit” dhe përfaqësues të mesiave të shkruara dhe elektronike.

Kryetarja e Komisionit për Mbrojtjen e Konsumatorit, Znj.Klotilda Neziti, gjatë diskutimit të saj tha se, mbrojtja e konsumatorit është e të gjithëve. “Nëse të gjitha nuk do të luftojmë, nëse të gjithë nuk do të japim një pjesë të asaj çka ne kemi për detyrë funsksionale, mbrojtja e konsumatorit vetëm nuk bëhet. Kështu që partner, media, duhet të japin kontributin e tyre të gjithë për të përmirësuar jetën e gjithësecilit nga ne”, tha Neziri.

Ashtu si AKU, edhe AKVMB ka një rol thelbësor në mbrojtjen e konsumatorëve. Drejtori i Përgjithshëm i këtij institucioni, Rolandi Meçaj, e vuri theksin në punën që po bën ky institucion relativisht i ri në mbrojtje të shëndetit të kafshëve e të bimëve e si rrjedhojë, edhe të konsumatorit. Gjithashtu, Meçaj e vlerësoi takimin dhe bashkëbisedimin me gazetarët. “Ne bëjmë një komunikim me mediat në rastet e emergjencave në kafshë apo edhe në bimë, ne krijijmë mundësinë e një komunikimi nëpërmjet nesh dhe komunitetit”, tha ai.

Valbona Jaupllari, duke spjeguar përgjegjësitë dhe detyrar që ka ISHMT në mbrojtje të konsumatorit, theksoi se bëhet një punë e madhe për produktet joushqimore dhe kontrollin e tyre dhe se roli i mediave opër informimin e konsumatorëve e bashkëpunimi me institcionet është mjaft i rëndësishëm dhe i domosdoshëm.

Ndërsa Drejtori i Vlerësimit të Riskut dhe Komunikimit në AKU, Manush Kullolli, ndër të tjera theksoi se, autoriteti që ai përfaqësonte në këtë takim ka një strukturë të organizuar komunikimi, ndërkohë kërkoi mirëkuptimin dhe bashkëpunimin e mediave, veçanërisht në raste ALERT-esh.

Donajldo Hoxha, Drejtor Ekzekutiv i “Industria e Përpunimit të Qumështit”, u shpres për rëndësinë e këtij aktiviteti dhe nevojën e edukimit të konsumatorit, nga vetë industria, autoritetet por edhe vetë mediat.

Më pas, aktiviteti kishte në fokus trajnimin e gazetarëve. Tre ekspertë të mbrojtjes së konsumatorit dhe komunikimit, Shpresa Ohri, Ersida Teliti dhe Erjon Tase zhvilluan seancat e trajnimit, respektivisht për temat “Menaxhimi i krizave ushqimore, komunikimi i riskut dhe strategjitë e duhura të institucioneve. Mënyrat dhe detyrimet për të transmetuar informacion të saktë për publikun”; “Konsumatorët dhe mediat, çfarë duhet të dinë për kontratat konsumatore, paketat turistike e çështje të tjera që nuk lidhen direkt me produktet” dhe “Komunikimi i institucioneve dhe bizneseve me mediat, ‘çelësi’ për informacion të saktë për publikun”

*Ky workshop u zhvillua në kuadër të Projektit “ALERT për mbrojtjen e konsumatorit” që mundësohet nga Programi #SustainMedia, i bashkëfinancuar nga Bashkimi Evropian dhe Qeveria Gjermane, zbatuar nga GIZ, DW Akademi dhe Internews.

Related Posts