Menu

Ushqimi në Britani, 70% e produkteve të shitura nga kompanitë e mëdha janë të pashëndetshme

Nga 10 produkte të paketuara të shitura në Britani nga markat më të famshme në botë, 7 janë të pashëndetshme nga pikëpamja ushqyese. Dhe për disa kompani, pjesa e shitjeve të përfaqësuara nga ushqimi junk është edhe më e lartë, mbi 80 ose 90% për kompani të tilla si Coca-Cola dhe Mondelēz, deri në 100% Ferrero. Ky është një rezultat i një sondazhi të kryer nga organizatat jofitimprurëse Access to Nutrition Initiative dhe ShareAction, i cili analizoi cilësinë ushqyese të mbi 4,000 produkteve të paketuara, të bëra nga 16 kompanitë më të mëdha në botë.

Për të gjykuar cilësinë ushqyese, në vend të etiketave të semaforit britanik (të cilat vlerësojnë disa lëndë ushqyese veç e veç), u përdor Vlerësimi i Yjeve të Shëndetit, një sistem në përdorim në Australi dhe Zelandën e Re, që i jep secilit produkt maksimalisht pesë yje. Ushqimet dhe pijet e analizuara morën një rezultat mesatar prej 2.2 yje: Një produkt konsiderohet i shëndetshëm nëse arrin të paktën një rezultat prej 3.5 yjesh.

Megjithëse rezultatet lënë për të dëshiruar, studimi prapë gjeti njëfarë përparimi në krahasim me edicionin e parë të sondazhit, të publikuar në vitin 2019. Atëherë përqindja e shitjeve të përfaqësuara nga ushqimi junk arriti në 78%, ndërsa tani është 71%. Por, shpjegojnë organizatat, ky përparim është kryesisht për shkak të përmirësimeve të mëdha të bëra nga disa kompani. Ashtu si Danone, e cila shkoi nga 46 në 77% të produkteve të shëndetshme dhe PepsiCo, e cila u rrit nga 26 në 50%. Dhe, duke mbetur në aksione shumë modeste të produkteve të shëndetshme, madje edhe Nestlé, e cila shkon nga 8 në 20%.

Të gjitha kompanitë e tjera shumëkombëshe të mëdha mbeten thelbësisht të qëndrueshme, të tilla si Kellogg (70% e ushqimeve të pashëndetshme), Marsi (78%) dhe Mondelēz (96%), apo edhe më keq, duke rritur shitjet e produkteve të pashëndetshme, të tilla si Coca-Cola (83 %) dhe Unilever (84 %). Situata e Ferrero -s përshkruhet gjithashtu si ‘e ndenjur’, shitjet e të cilit vazhdojnë dhe përfaqësohen nga ushqime të pabalancuara nga ana ushqyese. (IlFattoAlimentare)

Qendra Alert/Alert.al

Related Posts